poniedziałek, 3 czerwca 2013

I spotkanie blogerek kujawsko-pomorskiego

Dzisiaj nadrabiam zaległości jakich się napracowałam ostatnimi czasy. Zacznę od spotkania w jakim uczestniczyłam w sobotę. Miałam tą przyjemność spotkać i przez chwilkę porozmawiać z innymi blogerkami z mojego regiony i nie tylko :).
Było cudownie :). Niestety z racji mojego zabiegania byłam najkrócej... Mam nadzieję, że takie spotkania wejdą nam w krew. A teraz pora na zdjęcia.









Było nas 11, a spotkanie miało miejsce w Bydgoszczy w Herbaciarni Asi :). Jak widać nie zabrakło prezentów, o których napiszę później.

Jeszcze raz dzięki wielkie dziewczyny za super spędozny czas :)./

10 komentarzy:

  1. super, super, super są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na swoją kolej, kiedy i mi się uda wziąć udział w takim spotkaniu :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że udało Ci się wybrać na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, fajnie, że coś takiego dzieje się w regionie, w którym mieszkam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Luuubię tą kawiarnię. Mam pare zapamiętanych miłych chwil z tego miejsca.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...