sobota, 15 czerwca 2013

15 czerwca - to ja lubię :)

Jak ja lubię takie poranki. Gdyby jeszcze troszkę moje samopoczucie się polepszyło to w ogóle wszystko byłoby rewelacyjne :).

Tego roczny 15 czerwca jest szczególnie wyjątkowy. Dokładnie 24 lata temu (co prawda 2 miesiące za wcześnie) przyszłam na świat. Wzięłam mamę z zaskoczenia ;),  a teraz sama czekam na swojego synka. Różnica jest taka, że my już zbliżamy się ogromnymi krokami do terminu :). 

Pochwalę się jakich mam kochanych domowników. Od Mamusi dostałam już bluzeczkę na spacery z wózkiem. Uwielbiam Myszkę Miki, a do tego motyw wąsów - BOMBA. Do tego była przecudowna bransoletka.



A od męża zapach, w którym się ostatnio zakochałam. Letnia wersja Daisy Marc'a Jacobs'a. Już wiem czym będzie pachniało tegoroczne lato :).



A buteleczka jest po prostu przecudowna - taka wesoła i letnia.


No nic, ja lecę odbierać telefony, odpowiadać na SMSy i... uczyć się do obrony, która we wtorek. Bardzo mi się nie chce :)

26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :) Dużo zdrówka i szcześcia, a także spełnienia w macierzyństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za rok cwierc wieku bedzie!.:) wszystkiego najlepszego, duzo zdrowka. Szczesliwego i lajtowego rozwiazania :) bys zawsze z usmiechem patrzyla na swiat

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego! ;) ja dzisiaj zaliczyłam ostatni egzamin, ale uczyć mi się kompletnie nie chciało, więc Ty z obroną na pewno dasz radę:) Swoje tegoroczne 23 urodziny będę obchodzić już razem z synkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :) Trzymamy kciuki za obronę. Zapach znam, miałam okazje powąchać :P :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wiosenna ta butelka perfum, żal ją wyrzucić nawet, gdy się skończą.
    najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!
    Buteleczka jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 Lat!

    —–)—-)—–)—-)
    ——-(— (—- (— (
    —— () –() — () – ()
    ——-|| – || – -||–||
    —–*~*~*~*~*~}
    —–@@@@@@@@
    —–{~*~*~*~*~*}
    —–{~*~100lat*~}
    —–@@@@@@@@
    ———)———(
    ———)———(
    –@@@@@@@@@@@
    –{~*~*~*~*~*~*~*}
    –{~*~100lat~*~*~*}
    –{~*~*~*~*~*~*~*}
    –@@@@@@@@@@@
    ———–)———(
    ———–)———(
    @@@@@@@@@@@@@@
    {~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
    {~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
    {*~*~*1oo lat~**~*~*~*}
    {*~*~*~*~*~*~*~*~*~*}
    {*~*~*~*~*~*~*~*~*~*}
    @@@@@@@@@@@@@@
    ———–)———(
    ———–)———(
    –_____,———–,____
    —________________|

    Ode mnie masz torcik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! Bliźniaczko! Widzę , że mamy urodziny prawie tego samego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Mój synuś ma dziś urodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najpiękniejszego! Zdrówka, miłości, pozytywnej energii i wielkich pokładów dobrego humoru! Urodzinowe uściski~!

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mam urodziny 15 czerwca :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...