piątek, 1 marca 2013

22. tydzień ciąży - świeci słońce :)

Drugi dzień słońca - ładowanie akumulatorów ;).
Promienie słoneczne napawają mnie tak pozytywnymi myślami, że to jest aż trudne do ogarnięcia :). Człowiekowi aż chce się żyć i działać :).

Tak jak napisałam w tytule jesteśmy w 22. tygodniu ciąży. Tydzień ten jest liczony wg teorii Naegelego. Jesteśmy już bliżej niż dalej -  i nie możemy się doczekać :). W internecie dostępna jest masa różnych kalkulatorów pomagających oszacować wiele danych dotyczących Maleństwa, Mamy i innych tematów związanych. Dzisiaj z ciekawości sprawdziłam ile orientacyjnie Bąbel waży i mierzy :) (do kolejnej wizyty zostało nam dokładnie 2 tygodnie).  Tym sposobem dowiedziałam się, że mierzy On 19 cm, tak jak mniej więcej łyżka stołowa :) oraz waży około 350 g - co na stronie zostało porównane do wagi trzech gruszek :).
Jestem ciekawa na ile "wymiary" te sprawdzą się za dwa tygodnie, kiedy bardziej wiarygodne dane poda nam pan dr S. :)



(Dla wszystkich zainteresowany podaję kalkulator, z którego korzystałam:
http://www.ciazowy.pl/kalkulator,miary-i-wagi-plodu.html )

10 komentarzy:

  1. Słodko - Kochana ciesz się teraz każdą chwilą :)
    Później z perspektywy czasu wspomina się te wszystkie magiczne chwile z czasu ciąży jak: pierwsze ruchy, czkawkę itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jeśli chodzi o czkawkę to to fajne motylkowe uczucie też niedawno dopiero poczułam, albo przynajmniej zdałam sobie sprawę, że to właśnie jest to ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że mój Bąbel waży tyle co kiwi...Leciutki Malutki:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, jaki fajny czas przed Tobą :)) Korzystaj z tych chwil, upamiętniaj je, bo szybciutko przeminą... co nie oznacza, że później wcale nie jest fajnie :))
    Pamiętam, że jak byłam w ciąży to tak jak Ty sprawdzałam tygodnie...jaki duży jest maluszek, ile waży, co nowego mu wyrosło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja jestem teraz na etapie istnego szaleństwa ;)

      Usuń
  5. Dzięki za odwiedziny :) Fajnie, że znajduję coraz więcej przyszłych mam. Dopiero co byłam w 22 tygodniu a tu już 30 rozpocznie się dokładnie za 2 dni :) zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja pamiętam jak tygodnie były jednocyfrowe :) czas szybko leci ;)

      Usuń
  6. Fajny blog :)

    Zapraszam na candy do mnie
    http://babytesterki.blogspot.com/2013/02/ii-candy-u-babytesterki-z-akuku.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...