środa, 13 marca 2013

Mamusia na zakupach

Nadszedł ten dzień kiedy w końcu Mamusia znalazła chwilę dla siebie i postanowiła uzupełnić lukę w szafie. Od dawna doskwierał mi brak torebki. I z takim zamiarem udałam się na zakupy. Jak to zwykle bywa okazało się, że jest mnóstwo innych rzeczy, ale akurat torebki (takiej jakiej szukam) nie ma!

Mimo wielkiego smutku postanowiłam wziąć się w garść! Nie dam się! i ruszyłam :D ... Z pomocą spieszyły mi przemiłe panie. Podawały, zapewniały, że pięknie leży, że mi w tym cudowni itd. Momentalnie kobieta czuje się lepiej. Nie przeszkadzają zaspy na zewnątrz, ani przeszywający chłód. Udało mi się skompletować całkiem niezły kawałek garderoby wiosenno - przejściowej. Postanowiłam przedstawić na razie część zdobyczy. Muszę to rozłożyć w czasie, żeby się nie zachłysnąć :P.



kamizelka/futerko - ZARA
getry - lokalny sklep
torba - lokalny sklep





Zakochałam się w długości futerka. najważniejsze jest dla mnie, że sięga za pupę. Jest cieplutkie i idealnie będzie nadawało się na wiosenne spacery (o ile ta wiosna w końcu przyjdzie :P). Z futerkiem połączone są bardzo modne ostatnio dżety na ramionach. 
W końcu znalazłam również idealną torbę. A tak naprawdę dwie torby, gdyż wchodzi w jej skład jeszcze troszkę mniejsza z długim, doczepianym uchem.
Wzorku na getrach chyba też nie muszę komentować ... ;)

Na zdjęciu poniżej widać właśnie tą drugą torbę. Obie mają śliczny pudrowo różowy kolor.



Może w najbliższym czasie uda mi się pokazać moje inne zakupy. A może nawet zaszaleje i pokaże je na sobie :D
To teraz Wy pochwalcie się swoimi zdobyczami :D. Jestem bardzo ciekawa :D

25 komentarzy:

  1. Uuuuu.... Ja też chce takie getry! Są boskie! :)
    U mnie w szafie nic nowego :( muszę i ja się zmobilizować i coś sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja muszę wybrać się na zakupy, bo wczoraj ubrałam baaardzo wąskie spodnie, których nie dopiełam, ale twardo udałam się do pracy. Najgorzej było jak usiadłam przy biurku. Te spodnie już od wczoraj mają swoje miejsce głeboko w szafie... Czas na ciążowy shopping!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie od 2 tygodni uskuteczniam ciążówki - spodnie :P

      Usuń
  3. O! Świetne zakupy-kolor torby mnie oczarował!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy udane :) chętnie bede zaglądać.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy.....teraz to u nas tylko dom, dom....ale Tobie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. W torbie się zakochałam!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Dziś oglądałam tą torbę na stronie sklepu internetowego :) Wygląda lepiej niż przypuszczałam, idealana na wiosnę :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Miło mi to slyszeć :D
      Upolowałam ją na wyprzedaży :)

      Usuń
  9. Wszystko mi sie bardzo podoba.
    Ja na razie muszę powstrzymać swoje zapędy zakupowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. te getry bardzo mi się podobają. całość razem zgrabnie się prezentuje. pokaż na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej torebce !!!!! :) Jest boska :) Jest cudna :) Ogólnie to ja mam mega bzika na punkcie torebek i butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Kiedyś policzyłam ile mam butów!
      Mój mąż powiedział, ze jestem nienormalna :p

      Usuń
  12. Boskie zakupy! Torebka rewelacyjna, legginsy też świetne! Tylko futerko akurat nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...