sobota, 9 marca 2013

Na wariackich papierach

W minionym tygodniu prawie każdy post rozpoczynałam od słów, ale jest pięknie.., ale słoneczko świeci.., WIOSNA! Niestety.. dzisiaj zacznę od marudzenia. Pogoda przestała nas rozpieszczać. 
Jest chmurno, durno nieprzyjemnie :(
Liczę tylko na to, że nie będzie to trwało długo. Nawet nie zaglądam w prognozę, żeby w razie czego się nie dołować :P

A dzisiaj wczesna pobudka i kolejny dzień na wariackich papierach: w rozjazdach, w drodze i ciągle w biegu. To nasze maleństwo to będzie przyzwyczajone do życia w biegu i ciągłych zmian. No cóż tak już mamy w marcu. 

Dzisiaj ostatni dzień 23 tygodnia! :D Ale ten czas leci :). Jutro będę częstowała nowymi zdjęciami brzucha :D. Okaże się czy dużo urosło nam się :) A już w piątek kolejna wizyta u pana Dr :)

Nie mogę się doczekać kiedy zobaczymy się znowu z Bąblem :D - bo czuć to już czujemy go codziennie ;)

źródło: weheartit.com


(Chciałabym móc już tak powiedzieć!)

Spokojnego dnia! :)

7 komentarzy:

  1. Ważne, że wiosna w brzuszku, a ta kalendarzowa w końcu przyjdzie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak tak! Wiosno przybywaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zimę to i ja już narzekam, mimo że lubię śnieg. Stanowczo za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj jeszcze była u nas wiosna, a ja miałam wizję niedzielnego spaceru w słońcu. W nocy podczas wędrówki po mieszkaniu z Młodym - tuż po karmieniu - powitała mnie za oknem zima. I trzyma!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nas za oknem zima aż nerwicy idzie dostać ;-) Więc od dziś 24 tc , szybko zleci ;-) Buziaki i duża zdrówka dla was !

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem za! zimie mówię już stanowcze 'nie' :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...