środa, 6 marca 2013

Pierwszy zakup

Naprawdę, odkąd słońce tak pięknie świeci, a niebo jest bezchmurne, każdy dzień jest boski :). Moje nastawienie do świata jest minimum obiecujące. Nawet poranne pobudki i masa pracy lepiej smakuje w takiej oprawie. Dzisiaj nie było źle jeśli chodzi o natężenie pracy, można było nadrobić zaległości. Dobry humor nie mijał, aż tu nagle ... zgrzyt. Dostałam trzy skurcze brzucha. Pierwszy raz spotkało mnie coś takiego. Były dość silne i mocno mnie to zaniepokoiło. Wiem, że w połowie ciąży jest to dość często spotykane. W tym okresie brzuch maleństwo intensywnie rośnie co powoduje właśnie skurcze. Mimo wszystko zdenerwowałam się. Na szczęście jak do tej pory (odpukać w puste) skurcze nie wróciły.

Ale dość już tego marudzenia. Specjalnie najpierw napisałam gorszą wiadomość, aby teraz móc sie pochwalić moją pierwszą/nową zdobyczą. Od zawsze uwielbiam wyszukiwać ubrania w internecie, buszować po sklepach. Do tej pory tematem przewodnim moich polowań była odzież damska i męska. Z racji swojej obecnej monotematyczność rewir ten został znacznie ograniczony. W chwili obecnej interesuje mnie wszystko co dotyczy Bąbla :). 

Mało kto może sobie wyobrazić jaka była moja radość kiedy na wieszaku, wśród tych maleńkim ubrań znalazłam taką zdobycz i to za taką cenę :). 



Komplecik składa się z dwóch części. Góra to śliczna bluzeczka, prosta biała. Jedynie kołnierzyk, guziczki oraz kieszonka są w kolorze jasnego jeansu.





Druga część do spodenki. I to właśnie w nich się zakochałam! Są w kolorze wykończeń koszulki. Bardzo mi zależało, żeby były króciutkie, do tego układają się "bufiasto" i mają miękką gumkę. Ach normalnie cudo :P









A tak komplecik prezentuje się w całej okazałości :D



Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę je "w ruchu". :D Byle tylko pogoda w lipcu dopisała ;).

22 komentarze:

  1. Mam już sporo takich malusieńkich rzeczy. Kupowanie ich sprawia mi ogromną radość, ale to chyba jak każdej przyszłej mamie.
    Komplecik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój to był pierwszy, a zakup jego sprawił mi więcej przyjemności niż buty Louboutini :) ( w sumie porównywalnie) :P

      Usuń
  2. Przeurocze! Pamiętam mój pierwszy zakup - dość późno,kiedy to już teoretycznie powinnam była mieć skompletowaną całą wyprawkę;) To była radość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi slyszeć/czytać, że nie tylko mi sie podoba :)

      Usuń
  3. cudny komplecik ... ja tam skurcyz nie pamiętam ale za to kopniećia tak czasem to az w pół myślałam że mnie złamie eheh pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja dopiero kilka tygodni temu zdałam sobie sprawe, ze to kopniecia ;) Fakt, faktem co raz silniej je czuje :D

      Usuń
  4. ehhh pamiętam moje pierwsze zakupy :))) A teraz przy drugim dziecku już ostrożniej wybieram ubranka, bo wiem, że Sara wszystkiego nie wynosi. Mam swoje upodobania co do wygody - pajace, rampersy i tego się trzymam :) Pozdrawiam i dużo spokoju życzę ;)
    AAaaa komplecik cudowny. Zawsze ubolewam, że nie mam synka :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten komplecik i za taką cenę !!!
    Przy upałach na pewno się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem nim oczarowana, a ceną jeszcze bardziej :D

      Usuń
  6. rewelacyjny komplecik! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że nie tylko mi się podoba :D

      Usuń
  7. o pamiętam te pierwszej zakupy dla dziecka.
    mimo, że po pierwszej córce mamy mnóstwo ubranek nie mogłam się oprzeć i dokupuję letnie sukienki, bo jak u Ciebie poród mam planowany na lipiec.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo stylowy, prosty, podoba nam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię proste rzeczy :) są ponadczasowe :)

      Usuń
  9. śliczny komplecik, ale ciekawa bardzo jestem czy założysz :) będę czekać na zdjęcia... ciekawa, bo, ja też Gabrysiowi kupiłam mnóstwo slicznych ubranek, a potem zakładałam koszulki i pampersa, bo taki był gorąc :) Mama gabrysia z gabrysiowo.p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała! :) Zobaczymy czy pogoda pozwoli na takie ubranka :)

      Usuń
  10. Zakupowe szaleństwo:) Ja już też zaczęłam, ale pewnie na maxa oszaleję jak Bąbel pokarze co nieco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi przed nosem przeszedł taki piękny letni komplecik.. Ach.. a wszystko dlatego, że nie wiedziałam czy będzie chłopiec czy dziewczynka :P

      Usuń
  11. Chyba w całej ciąży nie ma nic przyjemniejszego od kompletowania wyprawki dla malca ^^
    Sama do dziś trzymam niektóre perełki - nie potrafię się z nimi rozstać.
    P.S. Dziecięce ciuszki wybranej przez Ciebie marki bardzo dobrze sprawdzają się w eksploatacji :)) Dobry wybór!
    Dziękuję za odwiedziny i życzenia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...