wtorek, 9 kwietnia 2013

Wyszperane na Wyspach

Pomalutku, po cichutku czuć wiosnę w powietrzu. Taka pogoda nastraja mnie do zmian, do działania. Wiadomo, ostatnimi czasy staję się bardzo monotematyczna. Wszystko kręci się wokół naszego, brzuchowego Małego Człowieczka.

W swoich poszukiwaniach zasurfowałam aż na wyspy. Trafiłam na bajecznie kolorowe ubranka. Nie byłabym sobą, gdybym nie pochwaliła się tym co znalazłam :).











Propozycje dla dziewczynek są równie bajeczne :). Pokaże co mi się spodobało, żeby nie było, że tylko chłopcy mają monopol :P






Wszystkie ubranka znalazłam na angielskiej stronie KLIK. Z tego co się zorientowałam (ale mam nadzieję, że się mylę) to w Polsce można dostać okrojoną ofertę firmy Ladybird. Najczęściej są to używane ubranka z UK. Jeśli, któraś z mam ma możliwość to polecam sprawdzić ubranka, bo czasami ceny są rewelacyjne :).

37 komentarzy:

  1. śliczniutkie, aż szkoda, że te dzieciaczki tak szybko rosną:D ja niektórych nawet nie zdążyłam Beniowi założyć:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne,uwielbiam wydawać pieniądze na ubranka dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma Ladybird ma naprawde swietne ciuszki i jakosc ich jest naprawde swietna,czesto kupuje ciuszki tej firmy oraz H&M i Mtalan.Zrazilam sie strasznie do ciuszkow z MC(Mothercare) jakosc pozostawia duzo do zycznia zarowno odziezy jaki i bucikow.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy sporo Ladybird, a właściwie miałyśmy-sprawdzone z ocena bdb. To samo George i F&F. Także polecam, bo moja córa szoruje kolanami i ubranka naprawdę testuje na wszelkie możliwe sposoby, a wciąż wyglądają porządnie. Ale nic dziwnego, są doskonałej jakości. Z tym, że ja kupuje w sh w dniu dostawy, gdzie ostatnio zakupiłam całą reklamówkę ciuchów dla czterolatki za 25zł :D I jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam teściową na wyspach, która zasypuje nas pięknymi ciuszkami, wiele rzeczy mam firm George i F&F tj w komentarzu poprzedniczki uważam że są bardzo dobrej jakości i mam nadzieję, że mojemu maluszkowi równie mocno się "spodobają" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ciuszki. My często korzystamy z oferty wyspiarskich stron, albo korzystamy z grzeczności znajomych , wybieramy na stronach i prosimy o kupienie i przesłanie . Ciuszki piękne i dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  7. wersja dla dziewczynek bardzo kusząca, sliczne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!! Jeju dlaczego u Nas nie ma takich ciuszków :(

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne! <3
    ja niedługo zostanę, można powiedzieć ciotką ;) i mam fioła na punkcie ubranek, zwłaszcza chłopięcych (będzie Alexander). poza mną fioła mają wszystkie babeczki u mnie w rodzinie i jest szał zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pokazuj mi tego :D Cuda! Marynarski zestaw przeboski!

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ piękny ten "męski" sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ciuszki dla małych jak dla dużych :P

      Usuń
  12. Co za fantastyczne kolory! Wiosno przyjdź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech w końcu przyjdzie! Tak dlugo jej nie widziałam, że pewnie jej nie poznam :P

      Usuń
  13. Śliczne są! My mamy kilka sztuk z tej firmy, kupionych w lumpku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się, firma rewelacja, w sh sporo nabyłam dla Leośka z Ladybird i sprawują się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. My też ją znamy.. ale w większości zakupujemy on-line np Zare i Next.. z Zary polecam wyprzedaże :) są koło grudnia i czerwca :)więc zaraz zaczną sie te wyprzedaże wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej ubranko w stylu marynarskim jest boskie :) Zresztą cała kolekcja jest piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u nas kobieta sprowadza :) I miałam sporo nówek z tej firmy... Pierwsze ubranko jakie włożyłam na dziecko było kompletem z tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moje klimaty ale ubranka sa przecudne :) nic tylko mieć dziecko i kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek na 4. zdjęciu obłędny. Uwielbiam takie ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chłopięce ciuszki urocze, ale te dla dziewczynek mocno hmmm tradycyjne :P jak będę kiedyś mieć dziewczynkę, to będę ją ubierać we wszystkie kolory i niekoniecznie same kwiatki, o!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...