sobota, 13 kwietnia 2013

Żegnaj zimo!

Oj mam nadzieję, ze nie mówię tego przedwcześnie. Dzisiaj obudziło mnie słońce i bezchmurne niebo :D. BOMBA!
Momentalnie mam więcej energii do działania :). A tyle rzeczy jest do ogarnięcia. Trzeba posprzątać, poczytać.
Do tego być może uda mi się dzisiaj zobaczyć z moim :) (kocham SKYPE)!
Nie ma co siedzieć dalej. Pierwsza część blogówki zrobiona. Reszta później. Teraz do dzieła!


No może najpierw jeszcze kawa :)

Źródło

Aaaa... i koniecznie będę czytać książki :P. Za dużo mam na głowie i jednak książka dziennie to za dużo ;).

U Was też tak słonecznie? :D

28 komentarzy:

  1. W Poznaniu zawitalo slonce!:)po deszczowych dniach-dzis jest slicznie..szkoda ze dzieciaki chore ( na weekend mamy 3;) ) ...i w domu siedziec trzeba:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lublin sloncem stoi. Nareszcie! Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gdzie Ty mieszkasz? :D U mnie tylko rano świeciło słońce a teraz deszcz... Chociaż czekaj chwila, wlaśnie przestało i chyba słonko się przebija

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niedługo wiosna będzie wszędzie :) Czuję to! buziaki ze słonecznej stolicy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonecznie, aż się miło patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u nas w poniedziałek ma byc 20 stopni!!!!! szok :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również było słonecznie, ale niestety wszystko zepsuł deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  8. W Poznaniu słonecznie :) Oby tak dalej bo zimy mam dość !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosnę czuć i już wkońcu widać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam nadzieję, że to ostateczne pożegnanie zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech zostanie wiosna do lata z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. och ja tez musze za ksiązeczki sie zabrac .. a zima to chyba już sobie poszła gdzie indziej :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. nas dziś obudziło słońce i bezchmurne niebo.
    grzejniki pierwszy raz wyłączone na noc i w domu ciepło, w łazience okno otwarte od samego rana i nie jest zimno.
    wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  14. I u nas dziś słonecznie, zaraz jakoś tak więcej energii i sił do działania :) Oby już tak zostało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogoda piękna,dziś u nas 18 stopni :) wiosna cudna!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...