piątek, 5 kwietnia 2013

Spotkanie blogerek

Już nie mogę się doczekać. Piątek rozpoczynamy dobrymi nowinami. Udało mi się dostać na spotkanie blogerek z kujawsko-pomorskiego. Dowiedziałam się o wydarzeniu dość późno, ale sprzyjało mi szczęście i w ten oto sposób 31 maja 2013 będę jedną ze szczęściar :D

Nie jestem długo w świecie blogów, ale zostałam wchłonięta na stałe. Nie wyobrażam sobie dnia bez Was. W ciągu codziennych zajęć łapię się na tym, że myślę o historiach z blogów. Czerpię też dużo informacji, wskazówek oraz inspiracji z Waszych postów. Dziękuję za to!


Dzisiejszy dzień zapowiada się naprawdę interesująco. Po zimowej przerwie wybieram się na mecz. Tak, tak dobrze czytacie. Jestem fanką piłki nożnej. Może nie zdradzę co to za drużyna - może Wam się to uda :).

Jutro rozwiązanie zagadki :).

20 komentarzy:

  1. ale Ci zazdroszczę takiego spotkania! Ja baaardzo chętnie bym się na takie przeszła, ale mieszkam na drugim krańcu Polski :))) napisz proszę skąd się wogóle dowiedziałaś o swoim? Może i w moim regionie się takie organizuje, tylko ja żyję w nieświadomości :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbyśmy miały się spotkać?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę mam nadzieję że w Poznaniu wkrótce coś takiego będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiedziałam że są takie spotkania...

    OdpowiedzUsuń
  5. blogowanie uzależnia :) szczególnie jak ma się takie fajne towarzystwo dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moja przygoda z blogowaniem dopiero się zacznie,z podobnych pobudek do Twoich. Inne mamy to zdecydowanie najlepsza i największa skarbnica wiedzy,pomysłów,doświadczeń... I choć jestem mamą 6,5latki a teraz jeszcze 5miesięcznej Niuni to dzieci wciąż mnie zaskakują i to się pewnie nigdy nie zmieni :) Niestety w realu nie mam kompletnie czasu na babskie spotkania i pogaduchy,a blog to świetne miejsce,aby się spotkać :) Sam jeszcze niedawno chodziłam z brzuszkiem więc i tematyka i problemy są mi u Ciebie bliskie,więc będę tu zaglądać. Mam nadzieję,że już niedługo będę mogła zaprosić Cię do siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała takie spotkanie tyle, ze w warmińsko-mazurskim:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja kujawsko-pomorskiego :D
    A blog też mnie wciągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego spotkania :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, nic nie wiedziałam, że takie spotkanie jest organizowane...
    a ja też z tego województwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli są chętne Panie na spotkanie w Krakowie proponuję ogród w mojej restauracji na spotkanie osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy: karolina.gorska@e-manor.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę,że coraz częściej mamy spotykają się nie tylko w blogowym świecie ale i realnym ....
    Sama też odwiedzilabym krakowskie spotkanie....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...