wtorek, 2 kwietnia 2013

Poświąteczny 27 tydzień

Święta pokrzyżowały mi plany. Poprzestawiało nam się troszkę. Wyjazdy i biesiadowanie nie sprzyja uzupełnianiu wpisów :). Dlatego niedzielne zdjęcia nowego tygodnia są przeniesione wyjątkowo na wtorek ;).

Czyli kolejny tydzień przed nami. Rozpoczęliśmy 27 tydzień :).

Tak malujemy się na dzień dzisiejszy:


Poświąteczne obżarstwo pełną gębą. Zastanawiam się aż ile człowiek może zjeść :). To jest coś niesamowitego :).

Źródło: zapytajpolozna.pl



Według różnych źródeł zaczynamy właśnie trzeci trymestr :). Niedawno jeszcze był początek, a teraz 2/3 za nami. Odliczam, czekam i czekam :). Mamy jeszcze tyle do załatwienia, tyle do zrobienia i uzgodnienia.

W tym tygodniu coś mnie szarpie. Zauważyłam u siebie znaczną zmianę nastroju, ale o tym jeszcze napiszę :).

36 komentarzy:

  1. ale fajnie:) u mnie 25 na karku.
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak odliczać tydzień po tygodniu, uwielbiałam to! I też co tydzień zdjęcie brzucha było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzusio super... sama pamiętam jak tam odliczałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze 1/3 i już bedziecie razem :) super są te ostatnie miesiące :) jak wszystkie zreszta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w 27 tyg. trafiłam do szpitala (nic poważnego) i tak mi się kojarzy ta liczba w ciąży :) I właśnie ok.30 tygodnia zaczęło mi już być coraz ciężej. A może dlatego też, że lato 2012r. było upalne:)
    Jeszcze trochę, szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek potrafi zjeść bardzo duzo, a zeżreć jeszcze więcej :P
    J
    Śliczny brzuszek rośnijcie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już bliżej niż dalej :) Piękny brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. malusi masz brzuszekkkk moj to byl ogromny na tym etapie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. och jaki cudny ten brzusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny brzuszek!! tez taki chce:) pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, fajnie, nie znałam Cię wcześniej, a uwielbiam blogi ciążowe bo sama juz nie zamierzam mieć więcej dzieci :) Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już bliżej niż dalej :)
    Malutki brzunio masz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama niedawno nie mogłam się doczekać kiedy czas przyspieszy, a teraz mamy już połowę, coraz bliżej największego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. brzuszek juz sie ładnie prezentuje :) Super są te obrazki z zapytajpołożna.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na 27 tydzień to brzuszek malusieńki :) bardzo gratuluję tak przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny Brzuszek, bardzo zgrabniutki! Teraz bedzie z gorki ;) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki piękny brzusio, teraz już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas 22 a brzuch jeszcze większy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...