środa, 17 kwietnia 2013

Nominacja, odpowiedzi i wizyta u ginekologa

Tak jak pisałam zostałam nominowana do:               przez: Anię z Bobasno
Nie przedłużając oto moje odpowiedzi :)


1. To co Ci w sobie przeszkadza?
  • Przeszkadza mi moja pamiętliwość. Bardzo często wybaczam, ale nie zapominam
2. Twoja osoba w trzech słowach?
  • Uśmiechnięta, pełna energii gaduła :P (to są 4 :))

3. Pora roku, którą lubisz..?
  • lato
4. Znak zodiaku? 
  • bliźnięta
5. Miasto w którym mieszkasz..?
  • Bydgoszcz
6. Wiadomość o tym, że zostaniesz mamą była dla Ciebie ..?
  • Ogromną radością
7. Czujesz się spełnioną w życiu?
  • Tak, bardzo :)
8. Dziecko to dla Ciebie..?
  • Szczęscie
9. Macierzyństw wg Ciebie, to ..?
  • Ciągła zagadka
10. Jestem szczęśliwa, bo ..?
  • Bo życie jest piękne, a wokół mnie są cudowni ludzie.
11. Nie lubię ..?
  • Jak skórka od mandarynki słabo odchodzi :)




_________________________________________________________________________________

Wczoraj mieliśmy kolejną wizytę. Maleństwo rośnie. Nie ma wątpliwości, że to chłopak :). Niestety z powodu delegacji nie było z nami taty. Młody stwierdził, że protestuje i po raz kolejny zasłonił buzię. Na kolejnej wizycie to tata musi się pojawić, bo inaczej nie będę wiedziała jak synek wygląda (aż do przyjścia na świat). Czyżby już się wytworzyła jakaś męska koalicja? :)

37 komentarzy:

  1. Ze skórką od mandarynki mamy podobnie :P
    I nasz synuś nie chciał się w sobotę pokazać babci. Może to też bunt, że taty z nami nie było?! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te chłopaki coś na złość Matką robią :P

      Usuń
  2. Nasz Mikołaj do samego końca chciał pozostać anonimowy, jedyne, co zawsze pokazywał to swoje klejnoty;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój też nie chciał pokazywać twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkasz w Brzydgoszczy??To całkiem niedaleko:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, odpowiedź o skórce dobra :) e tam, jeszcze pewnie będzie synuś mamusi:) nie mylić oczywiście z "mami synek"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie, pewnie będzie, niech tylko jakaś baba mi się na horyzoncie pokaże :P

      Usuń
  6. hehe mam tak samo co do pomarańczy, uwielbiam je ale jak sobie pomyślę o obieraniu to rezygnuję całkowicie z jedzenia pomarańczy :/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D jak ktoś obierze to znika szybciutko, ale do czasu kiedy nie jest obrana to jest problem :P

      Usuń
  7. Wstydzioch z Twojego Nyguska :) Dużo radości :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh te delegacje... A synuś na pewno koalicje tworzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi,a lato to ojjj już by mogło być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ci los... Jak mnie dawno nie było.... Wstyd!!!!
    Gratuluje wyróżnienia!!!
    Może Chłopaczynka wstydzi się pokazać albo nie chce faworyzować Rodziców i postanowił ujawnić swoje oblicze jak będziecie na wizycie wszyscy!?! :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak dalej pójdzie to nie wiem kiedy to się uda...

      Usuń
  11. też nie lubię jak nie mogę obrać mandarynki i w dodatku pryśnie mi sokiem w oko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, tez tego nie lubię.
      a przy obieraniu pomarańczy, jak ta błonka zostanie na kawałku. grr ;/

      Usuń
  12. Ja też jestem spod znaku bliźniąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spod blizniąt jest moja M. :) fajne odpowiedzi :) zapraszam do nas na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chłopczyki lubią się przytulać do mamuś, dlatego trudno ich złapać. Moi robili to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że szarości w głowie przeszły i niech już tak pozostanie :)
    Moich nie umiem przepędzić, ale cóż poradzić. Oddam się pracy, poryczę i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale lista!!! Mamusiu jestes rewelacyjnie przygotowana!!! Bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...