niedziela, 10 marca 2013

24 tydzień :D

Weekend minął w ekspresowym tempie. Szok! Już nic nie mówię o tym, że cały czas się gościliśmy :P, a tu dzisiaj trzeba zrobić zdjęcia brzuszka.. No cóż, mówi się trudno :). 

Tak jak już pisałam ostatnio zawsze nowy tydzień zaczynam nową porcją informacji. Na dzisiejszy tydzień znalazłam taką grafikę:

źródło: zapytajpolozna.pl

Wszystko się zgadza - Bąbel wieczorem dostaje kopniaka takiego jakby dopiero co kawę wypił :). Czuję już jego ruchy wszędzie i w różnych sytuacjach. A jak już się najemy tak konkretnie - to wtedy są rewolucje :P

No to może do meritum! Tak wyglądamy dzisiaj po wszystkich posiłkach i dobrodziejstwach :)


Dzisiejsza pogoda to aż mnie załamała. Napadało dzisiaj z 20 cm śniegu. To jest jakiś żart?! Ciągle pada i ma jeszcze padać.. Moje wizje wiosenne upadły! Niech coś się ruszymy do cieplejszego bo ile można w tych szalach, kurtkach i czapkach chodzić.

22 komentarze:

  1. O jaki mały słodki brzuszek :)
    U mnie śniegu na szczęście nie ma :) Jutro ma padać,ale wszystko będzie topnieć bo na plusie na byc 6 stopni-tyle dobrze.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech słońće i wiosna wkońcu przyjdzie, bo oszaleję :P

      Usuń
  2. Cudowniutki, zgrabniutki brzunio. :)
    A śnieg dał dziś popalić, ehh... a już było tak pięknie!
    Liczę, że zaraz jednak będzie wiosna!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny brzuszek!
    a pogoda i mnie załamała... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jaki śliczny mały brzuszek ;))

    Wiosna przyjdzie lada dzień w prognozach długoterminowych widać jak na dłoni super ciepłe dni w marcu ;)
    My tez na nie czekamy

    OdpowiedzUsuń
  5. To są same najpiękniejsze momenty w życiu :))) brzusio,och ten brzusio tylko pozazdrościć:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny brzuszek:) Życzę zdrowia i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny malutki brzusio :) u nas też zima na całego!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo jaaaa kiedy to bylo ;)))) się wzruszyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzusio piekny, lacze sie w bolu wiosny u nas tez nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet w Londynie śnieg pada... :(
    Brzuszek pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...