sobota, 2 marca 2013

USG party

Podczas porannego przeglądu prasy trafiłam na bardzo interesujący artykuł (oczywiście w tematyce dziecka, ciąży itp.). Otóż Amerykańscy przyszli rodzice (bo któż inny potrafi tak bardzo nas zaskoczyć ;) ) co raz bardziej lubują się w domówkach z ... USG w roli głównej! 

Kadr youtube.com


Jest dość oryginalny pomysł. Przyszli rodzice zapraszają rodzinę, przyjaciół. Na stole piętrzą się smakołyki, barek zapełniony właściwymi dla domówki napojami aż tu nagle, jako atrakcja wjeżdża USG. W centrum uwagi jest przyszła mama, która kładzie się w centralnym miejscu podciąga bluzeczkę i zaczyna się projekcja. Wszyscy goście mogą oglądać relacje na żywo prosto z brzucha. Najlepiej jeszcze jeśli atrakcji towarzyszy wesoła nowina czy podglądana jest dziewczynka czy chłopiec. 

Oczywiście pani/pan, która obsługuje urządzenie jak i sam sprzęt są sowicie wynagrodzeni. W końcu nic nie ma za darmo, a takie niespodzianki, z taką oprawą są kosztowne.

Ciekawe na ile tego typu imprezy przyjmą się w Polsce?! 

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Zorganizowalibyście tego typu przyjęcie dla swoich najbliższych?

7 komentarzy:

  1. Właśnie sobie wyobraziłam usg "dowcipne" i party z tej okazji :P
    Ja bym się na takie usg nie zdecydowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ja mimo wszystko też nie zrobiłabym takiej "imprezy"

      Usuń
  2. cudny pomysł ale u nas razcej w polsce mało prawdopodobne ... no ale zawsze mozna zapytac ... pozdrawiam ciepluteńko i dziekuje za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardziej jestem zaskoczona pomysłami "amerykańców" niż zainteresowana przenoszeniem tego na nasz pl grunt ;)

      Usuń
  3. Podoba mi się u Amerykanów to, że lubią świętować i cieszyć się czasem spędzanym we wspólnym gronie - choć faktycznie tego typu spotkania z pewnością są kosztowne. Pewnie lepiej byłoby te pieniądze wydać choćby na wyprawkę dla maluszka ale tu już odzywa się moje praktyczne i pewnie nieco nudne podejście do sprawy.
    Wpadłam podziękować za miłe odwiedziny u nas :) Pięknie i miło na Waszym blogu. Cieszę się Waszą radością oczekiwania na Dzieciątko - życzę wszystkiego najlepszego i zdrowia przede wszystkim.
    Pozdrawiam ciepło, M. z Blogu o poranku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Amerykanie lubią świętować i zawsze znajdą do tego jakiś powód ;)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Tylko po co? Dla mnie USG było tak intymnym wydarzeniem i takim moim,że nie widziałabym tu rzeszy gapiów. Ale czasy się zmieniają! Pozdrawiam serdecznie ,życząc wszystkiego najlepszego. Czas oczekiwania na dzieciątko jest czasem magicznym . Poddaj sie tej magii i czekaj na Twój cud świata. BeA

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...