poniedziałek, 4 marca 2013

Brzuch na początku 23 tygodnia

Postanowiłam (może trochę późno, ale lepiej późno niż wcale ;)) zrobić swoją brzuchową  pamiątkę. Do tego typu pomysłu zainspirowały mnie filmiki, zdjęcia które podbijają teraz internet.



W tym przypadku mamy do czynienia z genialnym montażem :). Jestem zachwycona pomysłowością i wykonaniem tych przyszłych rodziców.
Tak jak mówiłam, my nie mamy szansy udokumentować "nas" od samego początku, ale chociaż spróbujemy zrobić kilka pamiątkowych, tego typu ujęć od półmetka.

Tak wyglądamy teraz ;)

23 tydzień :)



A tak wygląda Bąbelek z perspektywy mamusi  ;)

Bąbel z lotu ptaka ;)


Ostateczny rezultat będzie można zobaczyć dopiero "po wszystkim" czyli pod koniec lipca :). A do tej pory będę starała się przynajmniej raz w tygodniu prezentować Wam jak wyglądamy na bieżąco :).


Tak jak napisałam zaczęliśmy wczoraj 23 tydzień!!! :) Jeszcze spora droga przed nami :). Nie wiem czy też tak macie, ale ja jak tylko rozpocznę nowy tydzień to wyszukuję informacji na różnych stronach w internecie. Najbardziej lubię korzystać ze strony Zapytaj położną , gdzie do każdego tygodnia dopasowane są kolorowe grafiki.

www.zapytajpolozna.pl

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała jaka piękna dzisiaj pogoda :)
Słonko świeć! :)












17 komentarzy:

  1. Chyba każda przyszła mama tak robi, ja również. Zaczynam kolejny tydzień i czytam o nim :)
    Brzusio piękny. U nas wystartował tydzień 18!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz malutki brzuszek, albo tak widać w koszulce :) ja chyba w 23tc miałam większy :) a ten filmik jest cudowny, ech żałuje, że nie robiłam sobie zdjęć od początku :)

    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Filmik jest genialny. Ja tez nie robilam zdjec od poczatku - i załuje. zobaczymy jak dlugo bede teraz wytrwała w swoim postanowieniu :). Faktycznie, brzuszek chyba nie jest za duży, ale z chwili na chwile co raz wiekszy ;)

      Usuń
  3. Super filmik :) a pomysł jeszcze zacniejszy! nadal zbieram szczękę z podłogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, filmik jest wręcz magiczny :)

      Usuń
    2. ach szkoda mężu, że wcześniej go nie zobaczyliśmy, bo teraz już po ptakach... ;)
      też tak mam, że czytam o każdym kolejnym tygodniu. :)
      Zostało mi jeszcze 5. :)

      Usuń
  4. ja robiłam 2 profesjonalne sesje i to najpiekniejsza pamiatka jaka mam z okresu ciąży:)
    pozdr i zapraszam do nas jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planie profesjonalna sesje koło maja/czerwca kiedy brzucho będzie już duży :)

      Usuń
  5. cudeńko zdjecia ... ja malowałam na brzuszku tzn córci która miała 3 latka dałam malowac i namalowała oczka nosek twarz oczywiscie z pomoca taty zjdeica super powychodzuły i teraz swietna pamiątka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest opcja jak będzie drugi brzdąc w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny masz brzuszek, już wyraźnie widać że to ciążowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny masz brzusio, i powiem Ci że i ja tak robię - ilekroć zaczynamy kolejny tydzień wyczytuję wszystkie informacje co dostępne w sieci dotyczące danego tygodnia :) tą stronkę też przeglądam :)
    zapraszam i na mój blog:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/
    ja już 26tydz (czerwcóweczka:)), ale na blogu szybciutko nadrabiam wcześniejsze tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest. Ja żyję od tygodnia do tygodnia :)

      Usuń
  9. Filmik super. My robimy zdjęcia Brzucha co kilka tygodni. Rośnie, rośnie... A o tym co się dzieje w danym tygodniu to czytam non stop. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...