środa, 3 kwietnia 2013

Pomysły na spanie

Pomalutku, nie szybciutku rozglądam się za łóżeczkiem dla naszego malca. Jakieś typu już się malują. Na razie bardziej poszukuję inspiracji. Przekopuje, przeszukuję, przeglądam. Zasięgam opinii i ... patrzę.

Podczas moich poszukiwań udało mi się trafić na prawdziwe perełki. Niektóre pomysły mogą być inspiracją dla innych, a część to raczej tylko tzw. "poglądówki" i "okna na pomysły".

źródło: blog.fabrykawafelkow.pl

źródło: babyonline.pl

źródło: kidsstudio.pl

źródło: internet

źródło worldlux.pl

źródło: internet

źródło: zabawkowicz.pl

źródło: zabawkowicz.pl

56 komentarzy:

  1. fantastyczne niektore :)
    ja wyszukalam i kupilam lozeczko z lat piecdziesiatych, odrestaurowane oczywiscie. sama bym z nim chetnie spala, no ale za ciasne ;D
    pozdrawiam cieplo, ola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kołyseczka z fotelem rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z pokazanych najbardziej urzeklo mnie na pierwszym zdjeciu to na jednej nodze ;) sama dla mlodej tez mam dosc niewielkie lozeczko w bieli, wiec podoba mi sie tu kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na czym oko zawiesić, muszę przyznać :D Ale ja uwielbiam funkcjonalność i postawiłam na łóżeczko-tapczanik, w którym maluch może spać nawet jak będzei miał pięć talek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super, u nas tez by się takie sprawdziło a mieliśmy zwykłe, więc teraz musiałam zaopatrzeć się w nowe. :P

      Usuń
    2. To właśnie też jestem rozwiązanie :)

      Usuń
  5. Lozeczko karoca niezle:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły! Kołyska z krzesełkiem. Przyjemne bujanie dla mamy i dziecka.
    Pozdrawiam serdcznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi to ostatnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście oryginalne pomysły, ale ceny też zwalają z nóg.
    my mamy klasyczne łóżeczko i starą kołyskę odnowioną prze moją mamę.
    sprawdziło się przy pierwszym, teraz też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne:)
    Ale pamiętaj, że najważniejszy jest materac, popytaj w sklepie jak już będziecie kupować, który będzie dobry dla takiego małego dziecka.
    U nas łóżeczko jest używane rzadko, a dokładnie między godziną 20 a 1 w nocy, wtedy mała śpi u siebie, potem już z nami. A w dzień śpi tam, gdzie ja się położę z nią do karmienia (karmię na leżąco), wtedy nie ruszam jej i ona się nie wybudza.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jak piszesz- prawdziwe perełki.

    My też szukamy łóżeczka obecnie bo nasza Majunia śpi w koszu mojżesza ale za jakieś 2 mce już trzeba będzie jej sprawić 'prawdziwe' łóżeczko hehe :) bo jak zacznie się podnosić to już będzie niebezpiecznie. Czasami śpi w gondoli wózka jak np. jedziemy do dziadków albo nawet teraz bo musi spać na lekkim podwyższeniu pod kątem bo jej się ulewa.

    Wybierzemy chyba łózeczko z IKEI . Włąsnie pisałam o tym u mnie ostatnio :)
    http://whitesemisweet.blogspot.com/2013/04/miejsca-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwie 'dizajnerskie' cacka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne i pomysłowe, nie widzialam jeszcze takich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ech...piękne! dzieła sztuki normalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest jakiś kosmos. Ale czy dziecko na pewno potrzebuje takiego łoża? Nie wystarczy klasyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że wystarczy najzwyklejsze :) ale wyobraźnia nie ma granic :p

      Usuń
  15. bardzo cieszę się, że byłaś na moim blogu i przez to ja trafiłam na Twój:) przecież jeszcze nie tak dawno, bo zaledwie 4 i pół miesiąca temu sama byłam w ciąży :))) fajnie przypomnieć sobie tamte chwile, choć jak mam być szczera to wolę już być "po", no ale nie będę przecież kobietcie w ciąży tak gadać :))) oglądnęłam sobie kilka Twoich wcześniejszych postów i bardzo fajnie u Ciebie! A co do łóżeczek, to też długo szukałam i starałam się możliwie najlepiej połączyć "to co mi się podoba" z tym co jest funkcjonalne i sanęło na łóżeczku w kolorze tzw. transparentnej bieli, z płaskimi szczebelkami i zdejmowanym jednym z tych dłuższczych boków, dzięki czemu mój maluszek będzie mógł w nim spać nawet jako kilkulatek :) ściskam Cię mocno i będę wpadać, to na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. tylko gdzie tu jest opcja żeby dodać Cię do "obserwowanych" bo chyba ślepa jestem? :))))

      Usuń
  16. Ale perełki!
    Najfajniejsze chyba to 3 od dołu :D cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite te wynalazki :):) najbardziej podoba mi się na pierwszym zdjęciu to mini łóżeczko na jednej nodze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmiczne! ale lubię takie "instalacje" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje za kciuki:) to małe łóżeczko na pierwszym zdjęciu wyglada jak ze star wars:D i kosztuje mnoooooostwo kasy:) ale jest piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ niesamowite!!! Fantastyczne po prostu, nawet nie umiem zdecydować, która z inspiracji podoba mi się najbardziej:) Pozdrawiam gorąco:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te łóżeczka.
    Ja na razie szukam takie, co je na tapczanik przerobić można.
    Tylko jakoś żadne nie mają barierki ochronnej po zrobieniu z nich tapczanika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dla nas takie w tej chwili będzie za duże..

      Usuń
  22. Ta kołyska z wbudowanym krzesłem super :D
    U nas mały w łóżeczku tylko się bawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow...az chce sie miec drigie dziecko!

    OdpowiedzUsuń
  24. pomysłowe te lozeczka :) ciekawe tylko czy takie praktyczne jak najzwyklejsze szczebelkowe z czasow prl-u :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre bardzo wymyślne te łóżeczka...
    Moje dzieci miały zwykłe ze szczebelkami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi się podobają niektóre designerskie, ale jak z ciekawości próbowałam oszacować dostępność takiej awangardy w Polsce, to coś słabo... Masz może jakieś namiary? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój faworyt to te szare z fotelem. Bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz już duży chłopak , się gdybym miała wybierac to szare z fotelem.....
      Rewelacyjne!

      Usuń
  28. Łóżeczko na czwartym zdjęciu od dołu najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...