poniedziałek, 4 maja 2015

Dobre wiadomości na początek maja

No to postanowiłam się pochwalić i wreszcie przekazać Wam dobrą wiadomość. Mam nadzieję, że nie udusicie mnie za to, że dopiero, ale najpierw było za wcześnie, a później masa obowiązków i mało czasu. Zresztą ktoś kto wymyśli jak rozciągać dobę zarobi grube pieniądze ;).



Wracając do tematu. Już jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że ... Łukasz będzie miał rodzeństwo. Zgadza się, to nie żaden chochlik. W październiku na świat przyjdzie kolejne nasze maleństwo. Chwalimy się dopiero teraz, bo wychodzę z założenia, że pierwsze trzy miesiące są trudnym, niepewnym czasem, więc wolałam nie zapeszać, a później zaatakował mnie brak czasu. Jednak z tak ważnymi informacjami nie można zwlekać zbyt długo, więc stąd ten wpis :).

Wiele się teraz zmienia i dzieje. O tym jeszcze będę informować. Na razie dozuję wiadomości, żeby nie zarzucić Was wszystkim na raz. Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zaskoczyłam :).

15 komentarzy:

  1. Gratulacje !! Szczęśliwego rozwiązania życzę z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!ja tez mam termin na październik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pola wraz z rodzicami śle gratulacje!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) też mam termin na październik :) dużo dzieci blogujących mam przyjdzie w październiku :) widać, że w ziemie się ludzie grzeją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!! Bardzo bardzo dobra wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje super :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, nas będzie więcej w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ogromnie gratuluję :)
    Dużo zdrówka i sił teraz dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) my w sierpniu, ale znowu ten sam rocznik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i miłego dwupakaowania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...