poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Tortowe dzieła sztuki

Ostatnio zaczęłam baczniej przyglądać się cukierniczym smakołykom. Osobiście jestem ogromną fanką tortów angielskich. Ich prostota i możliwość stworzenia na nich dzieł sztuki potrafi zapierać dech w piersi.

Na tyle uwielbiam styl tortów angielskich, że podczas jednego z najważniejszych dni w życiu - naszego ślubu - tort był właśnie w stylu angielskim. Są to dość słodkie wypieki i nie wszystkim smakują, ale na szczęście znalazłam cukiernie, którą w swojej ofercie miała torty, które nie był aż tak słodkie.

Wielkimi krokami zbliża się Chrzest Święty Łukasza. Kolejna ważna chwila w życiu naszej rodziny. Postanowiłam rozejrzeć się w tej tortowej tematyce. Zobaczcie jakie perełki udało mi się wyszukać :).












Czyż nie są cudowne :). Może na któryś sama się zdecyduje :)

11 komentarzy:

  1. Kochana polecam z całego serca! U nas torty od Marka są zawsze i na każdą okazję :) Dobrze mieć cukiernika w rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ci za ten post.
    Na pierwsze ur. Ali zrobili mi taki tort, że płakałam do wieczora.
    Jak weszłam na stronę oszalałam z radości. Na pewno coś zamówię. Siostra mieszka niedaleko więc jadąc odbierze.
    Cuda to mało powiedziane.
    Naprawdę torty marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne torty :) pierwszy troszkę podobny do naszego weselnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepiękne! Nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torty są przepiękne! Już wiem, że będę miała dylemat, jaki wybrać do chrztu Wiktora :D Na szczęście to dopiero w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne torty. Też lubię ten styl i dlatego na pierwsze urodziny synka właśnie taki zamówiłam (jest o tym post na moim blogu jakbyś chciała poczytać). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I są całkiem proste w wykonaniu :) Sama czasem się tak bawię i jest to niezła frajda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprawiłabym w ramkę i na ścianę ;D a nie do zjedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas dzisiaj też temat tortowy:) Piękne te torciki wynalazłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne torciki, żal mi serce ściska że dla mojej perełki nie znalazłam tak pięknego tortu :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...