niedziela, 4 sierpnia 2013

Pierwsza sierpniowa niedziela

Sierpień jest kolejnym letnim miesiącem. W porównaniu z lipcem częściej zdarzają się burze. Tak też było dzisiaj w nocy. Burze kręciły się i kręciły. Trochę popadało co przyniosło orzeźwienie. Na dworze jest przyjemnie i temperatura jest znośna.

Pisałam już, że Łukasza zaczyna co raz więcej rzeczy interesować. Pomału zaczyna skupiać wzrok na przedmiotach i ludziach. Udało mi się nawet jedną z takich chwil uwiecznić, więc dzisiejsza niedziela filmowa ;)

Pozdrawiamy :)



11 komentarzy:

  1. Oj rośmie Łukaszek :) Za rok o tej porze będzie już biegał :D A mamusia za nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale leci czas, jejku. Co dopiero odliczania były.
    U Ciebie mówisz tem. znośna? U nas masakra! upał niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale macie liczna posciel dla synka:)gdzie kupiona?

    OdpowiedzUsuń
  4. Łukaszek rośnie pięknie ;)

    U mnie jak zasunę rolety- to też mogę nawet powiedzieć, że chłodno jest ;D Fajnie, fajnie ;) Jednak u nas na dworze, temp. znośna nie jest, oj nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. karuzelka jej się podoba. u mnie ostatnio była znajoma z półrocznym małym i jak włączyłam karuzelę to zaczął ryczeć w niebogłosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas pędzi. Każdy dzień jest zaskakujący :) Ehhhh....uwielbiam to

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...