wtorek, 4 czerwca 2013

Wyprawka w Ikea

Tak jak pisałam w piątek wybrałam się na zakupy do najbliższego sklepu Ikea. Tak oto znalazłam się w Poznaniu. Nie powiem, że było łatwo, ale zakupy udane. Osobiście jestem wielką fanką Poznania, więc oczywiście zaliczyłam także spacer po Starym Rynku.

Wracając do zakupów. Dzisiaj pochwalę się tylko fragmentem zakupów w Ikea. Tak jak pisałam jakiś czas temu miałam wanienkowy dylemat. Nie wiedziałam na co się zdecydować, a właśnie jedną z opcji była Ikeowska wanienka. I bach. Mam ją już u siebie. Jest dość duża, pokryta antypoślizgowym materiałem, a do tego rewelacyjna cena. Tylko 20 zł. Polecam wszystkim, a ja zobaczę jak się będzie sprawować.

Ikea

Do kompletu, na tzw. zaś zaopatrzyłam się w ... nocnik :D. Był tak śliczny biało zielony i praktyczny, że nie mogłam się oprzeć. Ma sprytnie wyciągany "strategiczny" element, że nie ma problemu z utrzymaniem czystości. No i znowu ta cena. Kosztował aż 20 zł :D

Ikea

Po 12h w trasie i na zakupach padłam w domu jak długa. Chyba jeszcze przez dwa dni nie wiedziałam jak się nazywam :P. Ale tak atrakcyjne cenowo i tak udane zakupy to ja lubię.
Mam nadzieję, że Wam też się podobają.

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, nie sądziłam, że można tam takie fajne rzeczy dla dzieci znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy taką wanienke i jesteśmy z niej bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  4. super nocnik !
    nawet nie wiedziałam, że maja takie w ikea muszę koniecznie pojechać

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Ikea ;D
    też myślę nad zakupami bobasowymi w tym sklepie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę, że z nocnikiem to poszalałaś ;) Ikea ma też fajne zabawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wanienka bardzo się u nas sprawdziła :) .
    Na widok nocnika (jakiegokolwiek) młody wpada w szał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nocnik, to przyszłosciowy:) ale my też kiedyś będziemy musieli się zaopatrzyć, bo zamierzam uczyć szybciej niz później, a ten z Ikei bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy tę wanienke, tylko z niebieskimi pałkami :-) mimo, że Mati z niej wyrósł dalej się w niej kąpie. Fajna jest:-P

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas Ikea w weekend - polujemy na krzesełko do karmienia ale chyba dzięki Tobie kupię i nocnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kupować w Ikei - może nie same meble, ale reszta wyposażenia jest bardzo dobrej jakości (szczególnie do kuchni). Do tego prosty design :) My wanienkę już mamy - jednak padło na Flexi Bath :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy bardzo podobny nocnik tylko, ze caly bialy. Wyciagana czesc jest rzeczywiscie bardzo praktyczna. Zeby jeszcze nasza corka miala ochote go uzywac... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiliśmy tą wanienkę bo jest tania, solidna i ma fajne wymiary :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie dziś zakupiliśmy tę wanienkę :) Czeka na przybycie Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. ikea jest ok jesli chodzi o wyposażenie domu. na pierwsze wyprawkowe zakupy też wybralismy się do ikei. niestety był to wielki błąd! w sklepie zostawiliśmy ponad 500 zł nie wiele mając w koszyku: Kołderka, podusia, pościel, ochraniacz do łożeczka, pojemniki do zawieszenia na łożeczku, 2przescieradła, 2 ochraniacze na przewijak. takich rzeczy jak posciel i dodatki nie polecam kupować w ikei, po pierwsze mają całkiem inne wymiary niż standardowe dostepne w sklepach dla maluszków a po 2 duzo taniej można kupić w internecie lub sklepie dla maluszka w mniejszym mieście. My na taki sklep trafiliśmy po zakupach w ikei i dlatego teraz żałujemy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sklepów IKEA nigdy nie testowałam pod względem zakupów wyprawkowych. To idealny sklep, aby kupić meble do użytku dziennego, ale pod względem rzeczy dla dzieci to totalna porażka. Zazwyczaj wszystko inne niż standardowe i tak miałam w przypadku własnie pościeli i jej rozmiaru. Ogólnie gdyby wprowadzili do sprzedaży ubranka dla dzieci, to byłby niezły z niego bajzel. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...