środa, 5 czerwca 2013

Kanapa w ogrodzie i dla mamy i dla maluszka

Czy ta pogoda robi sobie jakieś jaja? Jest czerwiec, a za oknem troszkę jesiennie - wietrznie i popaduje. Zupełnie mnie to nie interesuje. Tym bardziej, że ostatnio udało mi się wzbogacić o cudowny komplet ogrodowy. Już widziałam siebie siedzącą, jeszcze jako kulka, i czytającą książkę, a później widzę tam naszego Maluszka wesoło fikającego nóżkami. Niestety opcja z kulką i książką na razie odpada. Chyba, że przykryję się kołdrą :). Ale pochwalić się mogę moim cudem :D

Źródło


Wszystkie części można rozłączać i łączyć w dowolne kombinacje. W mojej opcji jest jeszcze jeden fotel, który już stoi na przeciwko narożnika. Poluję na stolik do kompletu. Niestety nie był dostępny :(. Może niedługo uda mi się go dostać.

Od poniedziałku czekam i czekam na kuriera lub listonosza i... doczekać się coś nie mogę. Od razu pochwalę się swoimi zdobyczami, bo wyprawka prawie skompletowana.

Może trochę się ociepli to wylęgnę na tarasie. Mam nadzieję, że chociaż u Was pogoda jest sprzyjająca spacerom i spędzaniu czasu na dworzu :).

17 komentarzy:

  1. U mnie też niestety pogoda pod psem. Pozdrawiam z Warmińsko-mazurskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja przesyłam pozdrowienia z kujawsko-pomorskiego :P

      Usuń
  2. U nas dziś szaro, ponuro i zimno. Nic się nie chce!
    Marzę o takim zestawie, mój mikroskopiny balkon nie pozwala nawet na wstawienie małego stolika! :(
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) u nas też na takie wylegiwanie się musimy poczekać, ciągle pada....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mebel! U mnie by się nie zmieścił - posiadam tylko balkon, ale mini komplet ogrodowy jest obowiązkowy :) a pogoda... bez komentarza, choć mi nawet pasuje taki chłodek, jest mi lżej i nogi mi nie puchną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony fakt - nie wyobrażam sobie jakbym puchła, gdyby nie ten chłód :P

      Usuń
  5. Pomorskie też pod znakiem deszczu i chmur... gdzie to lato?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kanapa super! Mi marzy sie hamak, ale to raczej za kilka lat, kiedy dzieci podrosna i bede miala czas, zeby rozlozyc sie z kawka i ksiazka... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas pogoda najgorsza pod słońcem..a zapomniałam-brak słońca;/ najgorsza pod chmurką

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest kanapa ogrodowa...? Wow... Taką można nawet wstawić do mieszkania. Musi być strasznie wygodna. I kusić do lenistwa. Nie ma to jak leżenie latem na kanapie w ogrodzie w towarzystwie soczku... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że ja również kiedyś będę mogła sobie taką kanapę do ogrodu sprawić. Mimo wszystko jak patrzyłam w sklepie https://ogrodolandia.pl/budowle-ogrodowe to na tą chwilę zdecydowanie właśnie budowle ogrodowe są dla mnie najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...