środa, 12 czerwca 2013

Pudła rozpakowane

Od czego zacząć?! :)
Może najpierw zdam relację z wczorajszej wizyty. Tak więc (od którego nie zaczyna się zdania) sprawa wygląda następująco. Po trzech tygodniach przygotowywaniach psychicznego przygotowywania się do cesarskiego cięcia, Młody postanowił jednak zapikować główką w dół :). O dziwo nie mam bladego pojęcia kiedy to nastąpiło. Być może weekendowe wybuchy, rekonstrukcje i życie w biegu pomogły mu w tej akcji. Do tego wszystkiego Synek był wyjątkowo aktywny podczas badania. Mamy zdjęcie jak ziewa, zasłania się rączką itp. Nigdy wcześniej nie zdarzało mu się aż tak pozować. Na to jest akurat proste wytłumaczenie. W końcu tata był z nami na wizycie, a nie w delegacji - jak to miało miejsce ostatnie kilka razy. 

To teraz do pudeł. Jak widzieliście przyszła sterta pudeł. Poczekałam jeszcze chwilę na męża i ... rozpoczęło się szaleństwo rozpakowywania. W ferworze walki z taśmami, foliami itp. zapomniałam zrobić zdjęcie, ale mam za to obfotografowaną gondolę po złożeniu. 



Wybrałam kolor beżowy. Nie jest on jasny, raczej taki trochę przybrudzony. Bardzo mi się podoba.
Pierwsze jazdy próbne już za nami. Stwierdzam, że jest bardzo skrętny, a reszta... reszta okaże się w użyciu.

Oczywiście pierwsze co zrobiłam po złożeniu gondoli to przypasowałam mój kochany kocyk HugMe. Małpki w Stokke prezentują się zjawiskowo. Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę mojego Synka leżącego na nich.


Idę korzystać ze słoneczka. Czas się zmobilizować do nauki na obronę, więc legnę chyba na dworze i poczytam. A tak bardzo mi się nie chce. ;)

29 komentarzy:

  1. dzisiaj właśnie zamawiam identyczny kocyk z Hug Me:) Też z małpiatkami:)

    ten co jest na zdjęciu to dla niemowlaka czy dla średniaka?bo zastanawiam się tylko nad rozmiarem:)

    mnie się stokky bardzo podobają wyglądem (świetny kolor), ale niestety uważam je za mało praktyczne tym bardziej w moim mieście, dla mnie wózek typowo galeryjny i na większe wyprawy np w zimę (by przejechać po śniegu) czy na jesień się nie nadaje, ale to moje zdanie.Najważniejsze żeby wam się sprawował dobrze:))

    My wczoraj zamówiliśmy brykę dla syna. Ciekawe ile będziemy czekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzimy co i jak :)

      Usuń
    2. A kocyk jest dla niemowlaka, ale dla średniaka też mamy :) Obowiazkowo! :D

      Usuń
  2. Jaki kosmiczny :)
    I super, że synek postanowił się obrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ze maluszek sie obrócił :) wózek ega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w sobotę czeka egzamin i też wisi nade mną konieczność nauki, bo we wrześniu z maluchem nie będzie łatwo zdać poprawkę w razie co. Ale tak mi się nie chce uczyć, że zapewne znajdę 1000 zajęć ważniejszych od nauki.
    Kocyki z minky są boskie, sama nie mogę się doczekać, aż zaczniemy używać swojego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam Stokke na żywo i to właśnie w tym kolorze :) choć nie próbowałam w sklepie to i tak mi się nawet podobał, szczególnie jego funkcjonalność i nietuzinkowość. Mężowi w ogóle nie przypadł do gustu, więc wybieraliśmy między Joolzem a Bugaboo. Za miesiąc przyjedzie kurier z wózkiem :)
    Fajnie, że mały się obrócił, ja jestem ciekawa, w jakiej pozycji nasz synek pozostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wózek niektórzy uwielbiaja inni nienawidza :D

      Usuń
  6. Świetnie, że mały zdecydował się na obrót - też wolałabym chociaż spróbowac urodzic naturalnie :):)

    A bryka dla małego boska - oby i z pasażerem w środku się spisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo moje marzenie:)pozdr edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki inny wózek ;) Mam nadzieję, że się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. super że synek się obrócił!!

    OdpowiedzUsuń
  10. no super bryka !

    mamy taki kocyk tyle, że własnego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się prezentuje! Trafny wybór. Kolor też rewelacyjny. Ja cały czas jestem fanką Cameleona, ale Stokke to też mój faworyt:)
    Na pewno będziecie zadowoleni i co najważniejsze, Wasz Synek też!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bylam pewna, ze to mebelki! Ups... :)

    Ciesze sie, ze maly sie obrocil! Przy obu ciazach bardzo chcialam rodzic naturalnie (przy pierwszej nawet sie udalo) i zawsze sie denerwowalam czy dzieciaki dobrze sie uloza! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bruno też się nie chciał do samego końca obrócić :) Wózek rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie typowy, ale wygląda ładnie :) Ciekawe czy będziecie zadowoleni.

    I super, że maluch się obrócił :) A jak z imieniem, dalej się zastanawiacie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wózek nietuzinkowy, ale najlepszy news to, że maleństwo się obruciło! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale, że się obrócił.
    teraz ta niepewność i czekanie na poród.
    ech, ja już nie mogę się doczekać i przeraża mnie, że nie wiem kiedy to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gondola wygląda rewelacyjnie :) No i mały, odwrócony chłopczyk niedługo będzie mógł nim śmigać na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że dzidzia się odwróciła.
    Wózek rewelacja.
    Mam co do niego pytanie czysto techniczne, jaka jest długość gondoli? Niezmiernie mnie to ciekawi, a nigdzie nie mogłam doszukać się odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wózek wygląda super :) Nie widziałam w swoim najbliższym otoczeniu podobnego :) A kocyki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny wybor, bedziesz zadowolona:) a spacerowka to dopiero jest frajda:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...