wtorek, 1 kwietnia 2014

Pierwsze buty

Nadszedł ten czas, że Łukasz "dorobił" się swoich pierwszych bucików. Właściwie jest to mylne stwierdzenie, bo buciki już miał, ale te, które ma teraz są takie prawdziwe. Nie służą już tylko jako "ocieplacz" dla stópek, albo element "dekoracyjny", tylko ich przeznaczeniem jest chodzenie. Chodzenie to już wielka sprawa, nie ma żartów. Przed Łukaszem jeszcze wiele ćwiczeń, ale do tego buty są jak najbardziej wskazane.



Przy wyborze butów dla małego dreptacza miałam nie lada problem. W końcu zdecydowałam się na polską firmę Gucio. Buciki tej firmy są produkowane od początku do końca ręcznie, a do ich wyrobu stosowane wysokiej jakości materiały. Wizualnie buty znacznie różnią się od innych, ale jak okazuje się nie bez powodu.



Charakterystyczna dla Guciów jest żółta podeszwa zachodząca na piętę, która występuje w każdym modelu oraz w każdym kolorze. Okazuje się, że rozwiązanie to jest opatentowane, zresztą nie bez powodu/ Tylnik dopasowuje się do indywidualnej pięty dziecka oraz ułatwia ona wstawanie dziecka z pozycji siedzącej.






Nie bez powodu również został zastosowany zewnętrzny szef. Dzięki takiemu rozwiązaniu paluszki dziecka są chronione przed otarciami podczas pokonywania odległości na czworaka.





Gucie dostępne są w trzech modelach, całkowicie zabudowane, z mniejszymi otworami oraz z większymi. Każdy z modeli występuje 12 wersjach kolorystycznych. Do pudełka z butami dołączony jest próbnik z kolorami butów.



Łukasz od razu wskoczył w nowe obuwie, żeby je przetestować w warunkach domowych. Na spacerze butki też już z nami były. Na razie nie wychylały się poza wózek, ale zobaczymy - może zmotywują synka do szybszego chodzenia ;).

10 komentarzy:

  1. Fajne buciki. Coraz więcej mam blogerek je poleca.
    Jak Antałek zacznie chodzić, to też może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są, gdyby nie to, że my już zaoptrzeni, to skusiłabym się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Zapisałam firmę, żeby zerknąć tam jak już będziemy na tym etapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich bucików jeszcze nie widziałam...sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już przeglądałam, teraz muszę przetrawić i pewnie się skuszę, bo w sklepach stacjonarnych, które ostatnio zwiedzałam, nie mogę nic sensownego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie fajne buciolki :) no to teraz czas je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze buty to zazwyczaj jest wielkie wydarzenie dla każdego rodzica. W końcu nasz maluch będzie miał prawdziwe obuwie. Ja dla moich maluchów kupowałam buty w https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html i doskonale pamiętam jego pierwsze kroki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...