sobota, 28 września 2013

Będzie, będzie zabawa! :)

W końcu wróciło połączenie ze światem :). Bez internetu i zasięgu w telefonie trudno o spokój, więc dość nerwowy tydzień za nami.

Ostatnio pisałam o moim pierwszym wyjściu z domu bez Łukasza. Wtedy został z dzielnym tatą w domu. Dzisiaj kolejne doświadczenie przed nami. Jestem członkinią organizacji wolontariackiej i mamy dzisiaj wieczorne spotkanie podsumowujące letni sezon. Na początku spotkania Łukasz będzie z nami, później ja się urwę na czas kąpania i karmienia. Położę Małego spać, a ja pójdę na tę część mniej oficjalną. Pieczę nad nim będzie sprawowała babcia. Łukasz ostatnimi czasy budzi się tylko raz w nocy i jest to około 2. w nocy, więc będę już w domu. Jeśli zdarzy mu się obudzić wcześniej będzie na niego czekało mleko mamy :).

Założenia już znamy. Zobaczymy jak będzie się kształtowała sytuacja w praktyce ;). Na pewno dam Wam znać :).

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę. Moje dziecko zasypia ok 19 i budzi się co 1-3 godziny, różnie bywa więc nic nie można sobie zaplanować. Ale zazdrość to głupie uczucie więc baw się dobrze i podziel się wrażeniami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...