wtorek, 26 lutego 2013

Powiew wiosny dla malca


Zdecydowanie mam dość tegorocznego śniegu, mrozu, chłodu. Obecnie dziurkami w nosie wychodzi mi plucha, woda i kałuże na chodnikach. Jedyne co mnie trzyma przy życiu to myśl o ciepłu ;). Myślę, że pogoda byłaby łatwiejsza do zniesienia, gdyby było więcej słońca.
Aby umilić sobie czas oczekiwania na naszego Bąbla i na cieplejsze czasy - zabawiłam się w stylistkę ;).

Podczas poszukiwań pt. :Co mógłby ubrać Mały w wiosenny dzień" trafiłam na kolekcje wiosna/lato kilku znanych firm. 


Sweterek Reserved 49,99 zł
Koszula Reserved 39,99 zł
Spodnie Reserved 39,99 zł
Koszula Reserved 29,99 zł
Spodnie Reserved 39,99 zł

Body Reserved 34,99 zł
Spodnie Reserved 59,99 zł


Uwielbiam takie ciuszki. Tak ubrany malec genialnie będzie wyglądał z tatą ubranym w tym samym stylu. Kolorki są żywe, jasne.
Och tak, czuję już nadchodzącą wiosnę! :)









   

7 komentarzy:

  1. Ja tez mam juz dosyc zimy!!!! Zimo sioooo! - jakby to moja corcia powiedziala :) Sliczne ciuszki :) Tez szalalam z ubrankami gdy Zara byla malenka. 60% z nichmigdy nie ubrala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że w moim przypadku będzie podobnie! Tym bardziej, że szaleję a Bąbel jest na etapie brzucha ;)

      Usuń
  2. Mój bąbel to ma 6 lat - i z tym ubieraniem nie jest tak prosto. On już wie, co chce założyć. Ja podchodzę go "podstępem", tzn. kupuję małe prasowanki z samochodem i wtedy wszystko założy.
    p.s. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w takim razie muszę maksymalnie wykorzystać chwile kiedy to ja będę decyzyjna w sprawie ubioru :) ;)

      Usuń
  3. A ja dla odmiany codziennie "modlę się" o śnieg - mam jeszcze zamiar nauczyć jeździć się na nartach w tym roku,a dopiero teraz trafi mi się wolny weekend... Także poczekajmy jeszcze trochę z wiosną! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie umówmy się, żeby śnieg był tam gdzie powinien ;)
      My w tym roku jesteśmy skazani na zazdrość wobec jeżdżących na nartach ... nadrobimy ! :)

      Usuń
  4. Jeju jak ja uwielbiam wiosne sama jej wyczekuje abysmy z synkiem wskoczyli w lzejsze ubranka:) A ja szczególnie kiedy dowiedziałam sie ze bede miała 2 dzidziusia. A ze mam troche wiecej kg to nie chce sie wciskać w spodnie tylko geterki tuniki. A synek wszystko co jest z McQuinem zalozyzreszta nie tylko musza byc chłopięce.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...